Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Peter Van Keer, Seppe Baeten, Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier & Karel 'Sjalen' Van de Winkel, stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Zo zijn er 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 19 oktober 2024! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Dit voorjaar bezochten we opnieuw de Carnavalsacademie. Zowel 'foamhoed maken' als 'isomo sculpturen'! // Steve van Carnavalskantine Halle 13 neemt afscheid van de job na 9 bijzondere jaren! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zaterdag 26 januari 2013

Fabio Follador is Prins Oost-Vlaanderen!

(©Carnavalaalstkoentje: de toen nog Kandidaat-Prins)

Fabio Follador heeft z'n grote droom kunnen waarmaken: hij werd Prins van Oost-Vlaanderen!
In zaal 'Ontmoetingscentrum Velzeke' te Zottegem was het een afgeladen drukte voor deze verkiezing!
Fabio mocht als derde optreden en toonde zich een sterke kandidaat: té sterk voor de anderen dus.

Deze titel is een hele eer, zeker als je weet dat de concurrentie niet mis was en dat het de eerste keer was dat Fabio zich kandidaat stelde.
Maar hij hield vol, overtuigde de jury en het publiek en...was dolgelukkig!
"Ik droom nog! Ik voel me super en ik mag zeggen dat ik als nieuwe Prins over 'mijn Oost-Vlaanderen' in 2013 mag regeren!
Ik wil mijn team en mijn 272 stemmers bedanken! Ik hou van julie ♥!"

Over de (toen nog) Kandidaat-Prins:
http://carnavalaalstkoentje.blogspot.be/2012/10/fabio-wil-prins-oost-vlaanderen-worden_19.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten