Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 25 oktober 2013

Jurylid Prinsenverkiezing of Carnavalsstoet? Grijp nu je kans!

(©Carnavalaalstkoentje: Prijsuitreiking 2013 'De jury heeft het gedaan', Nicole Ringoir vertelde het 'verdict')

JURYLEDEN GEZOCHT

De Stad Aalst lanceert een oproep voor iedereen die graag in de jury wil voor de 'Verkiezing van Prins Carnaval' (1 februari 2014) en de 'Carnavalsstoet 2014' (zondagstoet van 2 maart 2014)!
Uit alle kandidaten zal men bij lottrekking een effectieve- en een reserve jury samenstellen De jury voor de verkiezing van Prins Carnaval telt 30 leden, de jury voor de carnavalsstoet 40 leden!

De kandidaten die voor 2014 niet worden geloot voor één van deze jury’s komen op een reservelijst en zullen voor de volgende activiteiten persoonlijk uitgenodigd worden om zich kandidaat te stellen.

Voorwaarden kandidaten:
- minimum 18 jaar oud zijn;
- geen politiek mandaat uitoefenen;
- lid, noch familielid (tot de eerste graad) zijn van een bestaande carnavalsvereniging gedurende 2 jaar voorafgaand aan Carnaval 2014;
- ambtenaar, noch familielid (tot de eerste graad of partner) zijn van de organiserende stadsdienst;
- ambtenaar, noch familielid (tot de eerste graad of partner) zijn van de adviesraad Feestcomité;
- voeling hebben met Carnaval;
- niet vertoeven in het carnavalsmilieu;
- interesse hebben voor de stoet, voor show, muziek en dans.

(©Carnavalaalstkoentje: een deeltje van de 30-koppige jury voor de Prinsenverkiezing 2013)

INSCHRIJVINGSFORMULIER

Op het inschrijvingsformulier moet je ook kort je motivatie toelichten en voeg je een pasfoto toe.

Hoe inschrijven?
Vul het inschrijvingsformulier in en stuur het vóór vrijdag 8 november 2013 naar:

Dienst Evenementen
p.a. Grote Markt 3
9300 Aalst
of fax het naar 053 73 22 45
of mail het naar kim.woolley@aalst.be

Vermeld duidelijk het onderwerp van de kandidatuurstelling op de briefomslag of in het mailbericht, geef aan voor welke jury(‘s) je je wil opgeven en leg uit waarom je dit wil doen.
De kandidaten zullen uiterlijk tegen 6 december 2013 op de hoogte gesteld worden of zij deel zullen uitmaken van de jury voor één of meerdere activiteiten.

Bron artikel + inschrijvingsformulier: kun je HIER vinden!

(©Carnavalaalstkoentje: carnaval 2005. Enkele 'bonus'juryleden meten de hoogte van de wagens, AKV Kartasj was 'iets' te hoog blijkbaar...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten