Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

dinsdag 18 februari 2014

Daar gaan we dan: de Kandidaten voor 2015..2016..2017... 4 (!) bevestigden 'onder voorbehoud'!

(Alle foto's ©Carnavalaalstkoentje. Foto 1 = Prins Werner 2014)


Prins Werner 2014 is nog maar net verkozen en Oilsjt heeft zijn jaarlijkse 'traditie' al beet om straffe verhalen te lanceren voor de Kandidaten-Prins van de komende jaren.
Sommige 'roddels' zullen nooit de realiteit halen,
anderen zijn veel concreter!


Carnavalaalstkoentje vroeg deze 'Kandidaten' persoonlijk of de 'geruchtenmolen' gelijk heeft...


2015

De mogelijke, maar steeds bevestigende Kandidaat-Prins 'Joe'  

Joeri Mens, (AKV Beschomt):
"Idd, ik ben kandidoot t'noste joor... Dat klopt!
Ik zou wat graag Prinsj 2015 zijn,
maar da's concreet iets voor na carnaval 2014 hé..."




2016

De facebookpagina van Cali is al update....

Christophe Corthals, (AKV De Zjieverleppen):
"Dat gerucht klopt, Koen...
Ik heb het ook al bevestigd tegen anderen: het is mijn 'droom'
om na Prinsj van n'Orend (2012), ook Prinsj van 't Stad te worden!"



*Facebookpagina: KLIK*


2017

Bart en z'n entourage lieten het nieuws deze week 'lekken'...

Bart Neirinckx, (AKV Wadesdavoriet-Pompen Of Verzoipen):
"Er is wel sprake van Koen,
2017 is natuurlijk nog een heel eindje hé,
er kan nog veel gebeuren, maar laat ons stellen... 'JA'..."



*Facebookpagina: KLIK*

Ronny sprak me persoonlijk aan en liet dit nieuws -wat graag- bevestigen...

Ronny Eemans, (AKV Oeverboeft):
"Ik ben 99% zeker dat ik erbij ben in 2017!
Ik zeg het al zoveel jaren en ik bevestig alleen maar...
De bedoeling is vooral voorlopig naambekendheid en JA,
ik maak er al wat 'reklam' voor hé..."




Den Boein 201x ???

Chris Boone, de Prins van 2010, wil dolgraag nog eens Prins worden.
Daarover schreven we dit *INTERVIEW*: KLIK

Maar wanneer zal 'Den Boein' opnieuw kandidaat zijn?

Chris Boone:
"Koen, ik heb je al gezegd dat de kans er echt wel in zit:
ooit wil ik nog eens kandidaat-Prins zijn...
Laat ons nog steeds zeggen dat het nu al 'kriebelt',
maar wanneer ik ga 'toehappen', dat weet ik zo nog niet meteen...
Er zijn ook nog andere (privé)zaken die een rol spelen.
Maar ik 'droom' wel al!"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten