Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

woensdag 4 juni 2014

4e Kandidaat-Prins maakt zich bekend: Younes Amri! *UPDATE*

(foto via facebook)

NU ZIJN ZE AL MET4! 

De tijd dat Aalst smeekte om Kandidaten-Prins ligt (voorlopig) achter ons.
Tot september kan je je nog kandidaat stellen!

Met Younes Amri krijgt Aalst een 4e Kandidaat-Prins 2015!
Het nieuws was al even op facebook rond gegaan,
maar Het Laatste Nieuws postte het nieuws in hun krant van 5 juni 2014.

Binnenkort krijg je flink wat meer uitleg over zijn kandidatuur!
Younes is 22 jaar en lid van AKV Possensje.

PROMOFILMPJE



WOORDJE UTLEG

Younes Amri:
"Waarde Oilsjteneers ,

Het is mij een grote eer jullie mede te delen dat ik mij dit jaar kandidaat ga stellen voor de eervolle titel 'Prins Carnaval van de stad Aalst'.
Hiermee wil ik dus ook officieel alle geruchten en roddels van de baan vegen !

Eerst en vooral, zou ik graag mijn tegenkandidaten veel succes willen wensen
en hopelijk kunnen we er samen een mooi en sportief jaar van maken, vol plezier en amusement !
De grote motivatie voor mij is dat dit al lang een grote droom van me is
en na overleg met mijn ouders, vrienden en sympathisanten heb ik dan toch de grote stap durven zetten.
Graag zou ik een voorbeeld zijn voor de jeugd binnen de carnavalswereld,
zodanig dat we het jeugdig enthousiasme in de toekomst nog meer kunnen laten bruisen !!!

Verdere info zal ik nog geven in een officiële persconferentie.

Alleszins… TES TOID… want de nieve generousje is e foit !!!

Vele carnavaleske groeten,
Vanwege eire kandidoot ver 2015 !

Younes"


Al heeft de Stad altijd al duidelijk gemaakt 
(reglement Prinsenverkiezing) 
dat men vanaf méér dan 3 kandidaten een préselectie organiseert!

Eerder raakte de Kandidatuur bekend van (uitendelijk) 2 Porteplumboys,
de ex-Prinsen 'De Foef' en 'De Salami'
én 'De Joe'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten