Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

woensdag 4 juni 2014

Kandidaat-Arendprinsj 'De Spersj' stopt campagne door gebeurtenissen rond 'zaak GMG' / Burgemeester verklaart in bericht dat hij 'alles doet wat hij kan' om GMG te helpen!

(©Carnavalaalstkoentje: De Spersj)

VROEGTIJDIG EINDE CAMPAGNE AREND-KANDIDAAT

Met een mededeling verklaarde Kandidaat-Arendprins 2015
'De Spersj' dat hij zijn campagne vroegtijdig stopt.

Serge Monsieurs 'De Spersj' is één van de betrokken carnavalisten in de zaak GMG.
We wensen hem veel steun toe bij deze moeilijke beslissing.

De Spersj:
"Beste vrienden, sympathisanten, carnavalisten,

Langs deze weg moet ik jullie meedelen dat mijn campagne voor Kandidoot Orendprinsj 2015 vroegtijdig is moeten stoppen.
De gebeurtenissen rond de brandzaak van AKV Geloeif mè Goed, waarbij ik betrokken partij ben, zijn in een stroomversnelling gekomen met een onverwachte wending, waardoor verder campagne voeren om mijn droom te verwezelijken abrupt onderbroken werd op 27/5/2014 en het niet langer opportuun is om verder te doen.

Ik wens jullie allen uit de grond van mijn hart te bedanken voor het vertrouwen en de steun, maar kan noch financieel, noch emotioneel verder campagne voeren.

Ook wens ik Evy en de eventuele andere kandidaten Orendprinsj 2015 welgemeend véél succes toe met het verdere verloop van de campagne.
Het Orends bestuur wens ik ook te bedanken voor de mogelijkheid om kandidoot te kunnen zijn, ook van jullie hoop ik op begrip voor de situatie.

Carnavaleske groeten,
Serge Monsieurs – tot voor kort kandidoot Orendprinsj “De Spersj” en het ganse team."


BURGEMEESTER DOET ULTIEME POGING IN ZAAK GMG

(©Carnavalaalstkoentje: Burgemeester D'Haese)

Burgemeester Christoph D'Haese onderneemt initiatief om vooruitgang te boeken in de vermindering van het onmenselijke geldbedrag dat Geloeif Mè Goed moet betalen.

Christoph D'Haese:
"Deze week onderneem ik een ultieme poging om met de verzekeringsmaatschappijen tot een dading te komen in het dossier 'Geloeif me goed', want ik wil de getroffen carnavalisten echt helpen. Hopelijk vind ik gehoor."

"Onnodig U te zeggen dat de integrale uitvoering van het eerder uitgesproken arrest neerkomt op absolute destructie zowel op affectief, familiaal, financieel, relationeel en sociaal vlak en dit opzichtens alle bovenvermelde leden, doch ook veel ruimer binnen de Aalsterse bevolking en eigenlijk ook ruim daarbuiten. 
De aangekondigde uitvoeringen gaan drama’s teweegbrengen. Alle menselijkheid blijkt zoek te zijn en sommigen procespartijen menen zich onvoorwaardelijk op de hardheid van het arrest te kunnen beroepen, ten onrechte, vind ik. Ik doe wat ik kan ..."

We wensen alle betrokkenen een hart onder de riem toe en duimen voor een meer positieve afloop in deze moeilijke tijden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten