Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // Peter Van Keer, Seppe Baeten & Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Binnenkort volgt Karel Van de Winkel 'De Sjalen' nog en zijn er al zeker 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 17 oktober 2024! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 16 november 2014

Campagnebal Evy: 'n Orend alweer in feeststemming!

         (foto's i.s.m. ©Hans Stieperaere)


OREND-CAMPAGNEBAL EVY

Onder ruime belangstelling mochten ook de Kandidaten-Arendprins hun campagnebal houden!
Als tweede was Evy aan de beurt!

In zaal Beukenhof zorgde ze voor een volle avond (en nacht) ambiance!

Carnavalaalstkoentje had een uitgebreid interview met deze
sympathieke dame...



Carnavalaalstkoentje:
"Een campagnebal is een ganse organisatie: hoe leefde je ernaar toe?"

Evy:
"Eerst de verplichte zaken regelen zoals zaal, drank, enz...
Daarna hebben we eens samengezeten om een nieuw campagnelied te maken.
Pas vorige week zijn we eigenlijk beginnen repeteren met de dansers en dat is super vlot verlopen.
Van stress was er eigenlijk weinig aan de hand."



Carnavalaalstkoentje:
"Wat vond je zelf van je bal?"

Evy:
"Alles is super goed verlopen.
Er was ambiance en iedereen heeft zich goed geamuseerd.
Er is heel veel positieve reactie gekomen op onze show en dat is natuurlijk altijd fijn om te horen..."


Carnavalaalstkoentje:
"Toch was er een erg grote verrassing voor jou?"

Evy:
"Het hoogtepunt van mijn bal was ook het zelfgemaakte liedje dat
mijn papa voor mij heeft gezongen!
Even een ontroerend moment, want dit was echt iets uniek:
ons papa zien een liedje zingen op het podium."



Carnavalaalstkoentje:
"Hoe reageerde je publiek?"

Evy:
"Het publiek reageerde bijzonder positief!
We hebben heel veel leuke reacties gekregen zowel ik als de dansers.
Het nieuw campagneliedje sloeg in als een bom!

'De dees es van de rechterkant'
bracht de zaal in beweging!
Het publiek reageerde meteen op een gepaste manier!!!
Een super moment, dat bekroond werd met een daverend applaus en het skanderen van mijn naam!"



Carnavalaalstkoentje:
"Hoe kijkt je naar de 'toekomst' want ik merk ook (altijd eigenlijk) dat jij je erg goed voelt op een podium?"

Evy:
"We zien wel wat de toekomst brengt en hopen vooral op een sportief en super amusant verloop.
Ik blijf gewoon met mijn 2 voeten op de grond en doe gewoon verder zoals ik bezig ben.

Mij super amuseren zowel op als naast het podium. 
Ik heb geleerd om van elke dag te genieten en dat probeer ik dan ook volop te doen...

Ik wil mijn familie, medewerkers en echte ware vrienden enorm bedanken voor wat ze voor mij doen...

En...mijn dochter is ook super fier op haar mama, 
want ze heeft me nu al laten weten dat ze later ook kandidaat wil zijn...
De microbe zit er zeker en vast van kleinsaf aan in,
dit was ook bij mij het geval...

Groetjes van Evy!"


Artikel met dank aan Hans Stieperaere en Evy,
'Evy vér 'n Orend 2015'!


En ja, Evy es... "E Scha Meeken"...

Meer foto's? KLIK 1, 2 en 3

Reportage van onze vrienden van DRA: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten