Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 23 januari 2015

Arendcarnaval 2015: Kandidaten-Prins: Het getal 'Twee': wint één van de 2 dames, of wint Svenneken voor de tweede keer? *SLOT*

  (Foto ©Patrick De Boeck: de 3 Kandidaten & Arendprins Nick 2014)

GIRLPOWER OF SVENNEKEN?

De afgelopen maanden zorgde ook de 'Arend' voor veel promo!
Hun wijkcarnaval kende nog nooit zoveel succes en aandacht dankzij de inzet van hun 3 kandidaten-Prins 2015!

We zetten deze sympathieke carnavalisten nog eens op een rij!
Eén week na Aalst, beslist de Arend op zaterdag 24 januari in de Flora, wie hun Prins mag worden tijdens de Arend-Prinsenverkiezing...


DAMES

   (Foto ©Carnavalaalstkoentje: Charloes en Evy)

Reeds in 2005 werd Veronique Dierick 'Vero' de eerste vrouwelijke prins van de Arend.
Dat men 10 jaar later het unicum mag meemaken dat 2 dames het tegen elkaar opnemen,
is echt ongezien...
Charloes en Evy zijn hun namen!


SVENNEKEN

   (Foto ©Carnavalaalstkoentje: Svenneken)

In 2010 won hij al eens de Arendscepter,
maar Svenneken is de derde kandidaat die in 2015 zichzelf mag bewijzen in deze verkiezing!

KORTE VOORSTELLING

Arend krijgt een 'superverkiezing'!
Dat staat vast!
Deze kandidaten hebben vele talenten en zullen ongetwijfeld het beste van zichzelf geven!

EVY

   (Foto ©Carnavalaalstkoentje: Evy)

Evy:

"Ik ben Evy Heck, geboren in 1980 en woonachtig op onze prachtige Orendwoik te Aalst.
Ik ben mama van 1 dochter Jolien en ben werkzaam als kleuterleidster.
Mijn dochter is dan ook momenteel mijn allergrootste fan en super fier."

"Momenteel ben ik actief bestuurslid bij AKV Wadesdavoriet.
Ik ben heel vaak actief geweest achter het podium
(vooral tijdens het inzingen van campagne/showliedjes)
bij verschillende kandidaten van zowel onze Arend als Aalst carnaval.
Nu treed ik in mijn vader zijn voetsporen en doe ook een gooi naar de titel als Arendprins.
Mijn doel is terug de Arendse sfeer van vroeger naar boven halen!"

Groetjes van 'Evy ver n’Orend 2015'!"

CHARLOES

   (Foto ©Carnavalaalstkoentje: Charloes)

Charloes:
"Beste mensen,
ik ben Charlotte Roelandt, Charloes...
Velen onder jullie zouden het misschien al zien aankomen hebben maar na 7 jaar inspanningen te leveren voor kandidaten (voor Aalst en Arend) heb ik besloten zelf eens een poging te ondernemen om Prins Carnaval van de Arend te worden.
Mijn allergrootste steun en toeverlaat is ongetwijfeld mijn zoontje Ferre die nog steeds op nummer 1 staat en zal blijven, maar hopelijk mag ik ook op jullie steun rekenen."

"Mijn huidige groep is AKV Dest-Goe Schief.
Zelf schrijf ik ook liedjes en dat talent kan ik dus gebruiken.
Ik ben geboren en getogen op n'Orend
en ik ken deze sympathieke wijk dan ook goed.
Dus je weet het...
I have a dream..."

Groetjes van 'Charloes ver n'Orend 2015'!"

SVENNEKEN

  (Foto ©Carnavalaalstkoentje: Svenneken)

Svenneken:
"Beste sympathisanten,
ik ben Sven van Wymeersch...
Na mijn eerste Prinsschap op n'Orend in 2010,
heb ik verschillende kandidaten mogen helpen en elke keer begon het meer en meer te kriebelen om er zelf nog eens te staan.
Het zou ook een unicum zijn voor onze Arendwijk dat er een Prins voor de tweede keer regeert.

Ik wil de mensen van n'Orend tonen wat ik kan
en me, na een geslaagd een campagnejaar lang amuseren,
samen met mijn medekandidaten!

'Omdagge op iejn biejn zoei moeilèk kèntj goon, geift Svenneken hem nog isj oon.'...
Groetjes van 'Svenneken ver n'Orend 2015'!"

We wensen alle kandidaten een sportieve 'eindstrijd' toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten