Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

donderdag 5 november 2015

Carnaval zoekt juryleden!

Foto ©Carnavalaalstkoentje, Krejeis 2011

JURYLID

Wie interesse heeft om de carnavalsstoet 2016 en/of 2017 te jureren, kan zich kandidaat stellen vóór 13 november 2015. 

De carnavalsstoeten vinden plaats op  
7 februari 2016 & 26 februari 2017!
Uit alle kandidaten wordt bij lottrekking een effectieve en een reserve jury samengesteld. 

De jury voor de carnavalsstoet bestaat uit 40 effectieve leden. 

De kandidaten die voor 2016 en/of 2017 niet worden geloot, komen op een reservelijst en zullen voor de volgende activiteiten persoonlijk uitgenodigd worden om zich kandidaat te stellen. 

Foto ©Carnavalaalstkoentje, Beschomt 2012

VOORWAARDEN

Voorwaarden kandidaten:
  • minimum 18 jaar oud zijn
  • geen politiek mandaat uitoefenen
  • lid noch familielid (tot de eerste graad) zijn van een bestaande carnavalsvereniging gedurende 2 jaar voorafgaand aan Carnaval 2016
  • ambtenaar noch familielid (tot de eerste graad of partner) zijn van de organiserende stadsdienst
  • ambtenaar noch familielid (tot de eerste graad of partner) zijn van de adviesraad Feestcomité
  • voeling hebben met Carnaval
  • niet vertoeven in het carnavalsmilieu
  • interesse hebben voor de stoet, voor show, muziek en dans 
Op het inschrijvingsformulier vragen wij ook kort je motivatie toe te lichten en een pasfoto toe te voegen. 

Foto ©Carnavalaalstkoentje, De Sjattrellen 2013

INSCHRIJVEN

- Je kunt het inschrijvingsformulier hier downloaden
- Stuur het vóór vrijdag 13 november 2015 naar:
     Team Cultuur, evenementen en infrastructuur 
      p.a. Grote Markt 3 - 9300 Aalst 
      of mail het naar evenementen@aalst.be 
- De kandidaten zullen uiterlijk tegen 11 december 2015 
     op de hoogte gesteld worden of zij deel zullen uitmaken 
     van de jury voor één of meerdere activiteiten. 

Foto ©Carnavalaalstkoentje, De Loizemaanen 2014

Bron Artikel: Stad Aalst, KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten