Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 4 maart 2016

Fabio kijkt uit naar Prinsenverkiezing 'Prins van België!"

Foto's: ©Carnavalaalstkoentje: Fabio Follador (& danseresjes, foto 1)

FABIO VOOR PRINS

Naast de kandidaten-Prins voor stad en arend, 
waarvan we ondertussen de uitslag al weten,
heeft Aalst in 2016 ook nog een vijfde kandidaat in z'n rangen:
Fabio Follador!

Hij is Kandidaat-Prins voor Andersvaliden 
'Nationale Prins En Prinsesseceamere van Belgie' !

Op zaterdag 12 maart mag hij zich bewijzen!


Fabio is een bekende volksfiguur in Aalst geworden.

Carnavalaalstkoentje sprak opnieuw met hem...


Fabio:
"Ik mag dan wel de enige kandidaat zijn,
deze Prinsentitel is toch belangrijk in het carnavalswereldje!
Je moet je bovendien bewijzen wat je waard bent in een show van een 25 minuten...
Ik mag dan wel al Prins zijn van Oost-Vlaanderen in 2013,
ook deze titel zou een enorme eer zijn voor me!"


Foto: ©DRA: Guy Claus,Fabio Follador & Prins Werner

Guy Claus 'getuige Fabio':
"Zaterdag 12 maart gaan we met bus naar verkiezing show van kandidaat Prinsj carnaval Fabio voor België bij de Andersvalide.
We vertrekken om 17h 45 aan het Beukenhof in de Langestraat te Aalst.
De verkiezing zelf is in het Ontmoetingscentrum van Oostakker...

Terugreis zou voorzien zijn rond 01h30..
Bus + ticket kost 13€.
Het zal een plezante avond worden,
waarbij we vragen aan Oilsjt om onze goede vriend Fabio te steunen.

Wie mee wil, mag steeds contact opnemen,
maar 'vol' is 'vol'.
Graag inschrijven zodat we alles kunnen regelen ...

Mvg Guyken."


Fabio:
"Ik heb er momenteel een goede stress bij!
Met steun van enkele mensen achter de schermen, waaronder Guy Claus, mijn getuige...
Ik wil Aalst als carnavalsstad er waardig vertegenwoordigen en ik vind het een grote eer om Prins te mogen worden!

Ik heb een jaar lang campagne gevoerd.
De 3 liedjes zijn af...
Nu nog wel repeteren, met ook speciale dank aan mijn 4 danseresjes die echt hun best doen voor me...

Voor de nieuwsgierigen:
ik mag nog niks lossen, maar alleen, speciaal voor de blog dan:
de ambiance zal super zijn en naast 2 eigen liedjes, is er één 'specialleke'!
Iedereen welkom in Oostakker op 12 maart..."


Verslag Campagnebal Fabio: KLIK

Interview september 2015: KLIK

Met dank aan Fabio Follador!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten