Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // Aalst Carnaval 2024 was een legendarische editie vol hoogtepunten! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel', maar ook alles wat erna kwam van 'Prijsuitreikingen' // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Vollédige Stoetfilms vanaf 2010! // Peter Van Keer, Seppe Baeten, Johan 'Droeven Badmoesj' Pessemier & Karel 'Sjalen' Van de Winkel, stelden zich voor als kandidaten-Prins 2025! Zo zijn er 4 gegadigden om de 71e Aalsterse Prins Carnaval te worden! De Prinsverkiezing vindt plaats op zaterdag 17 oktober 2024! // Op 5, 6 & 7 april genoot de Orendwoik van hun 41e Arendcarnaval, onder leiding van Prins Nico! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 1 april 2016

Ook 'Colaken' is Kandidoot-Prinsj 2017!


MET ZEVEN!

Nadat we eerder de verhalen hoorden van Boein, Raf, Ronny, David, Mil en zelfs Burt, heeft ook de jeugd nog een kandidoot-Prinsj in petto: 'Colaken' ofwel Michiel vèr 2017!

En wij kregen de primeur!


Carnavalaastkoentje:
"Michiel, je hebt nieuws voor me, je bent Kandidoot-Prinsj 2017!
Vertel, wie ben je en wat doe je in het 'wereldje'?"

Michiel:
"Mijn leeftijd is 20 jaar, geboren op 28 april 1995 in Oilsjt..
Hobby's? Aan carnaval besteed ik het meeste tijd en mijn groep is AKV De Toerenbiejoekes, waar ik nu mijn 5e jaar bij zit, daar mee dat ik ook zag mijn 5e jaar, al 5 kandidaten (of zes), allee, waarom zou ik dan ook niet meedoen..."


Carnavalaastkoentje:
"Iedereen krijgt 'de microob' tegenwoordig om kandidoot te zijn, was dat bij jou ook zo?"

Michiel:
"Carnaval kriebelt al sinds kleins af aan. 
En het idee was er eerst niet. 
Maar toen ze vorig jaar mij ondervroegen van TV OOST, zei ik van dat dit niet voor mij was weg gelegd. 
Maar de week voor carnaval dacht ik 'Waarom zou ik mij niet aan geven?'
Ook staat mijn groep als 1 blok achter mij en kan ik mij volledig gooien.."


Carnavalaastkoentje:
"Je komt op als 'Colaken', vanwaar die naam?"

Michiel:
"Waarom Colaken?:
Dat kwam van op de foute party.
Ik stond aan de frisdranken en ik had er altijd een te kort aan, toen zei er iemand van de groep, ja colaken.
En sinds dien is die naam gekomen.
Maar ik drink ook geen bier, daarom is het cola voor mij...
Misschien al een idee voor mijn show hé Koen, iets met cola!"


Carnavalaastkoentje:
"Elke campagne moet ruchtbaarheid krijgen...
Hoe pak je het aan?"


Michiel:
"Er is al een facebookpagina en alles is al bijna besteld van promomateriaal..
Midden april zal het toekomen!"


We wensen ook deze kandidaat veel succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten