Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer & Seppe Baeten stelden zich voor als Kandidaten-Prins Aalst 2025! Binnenkort volgen Johan & Sjalen nog! // De hertrekking voor de 95e stoet is een feit! In de (voorlopige) versie zonder stoppende AKV's, is 't Es Noig de stoetopener en mogen De Snotneizen afsluiten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 15 november 2015

Fabio gaf zijn Campagnebal! Verkiezing op 12 maart!

Foto's: ©DRA: campagnebal Fabio 2015

FABIO VOOR PRINS

Naast de kandidaten-Prins voor stad en arend,
heeft Aalst ook nog een vijfde kandidaat in z'n rangen:
Fabio Follador!

Carnavalaalstkoentje sprak met hem...


DRA was aanwezig op zijn campagnebal!

Fabio:
"Het was leuk om een feestje te bouwen in The Dutch Inn!
Spijtig dat je er niet bij kon zijn Koen,
want ik heb mijn nieuw campagneliedje gebracht...

Ik moet zoveel mensen bedanken die dit mogelijk maakten...
Ik wil mijn sponsors bedanken, Sophie Triaen van The Dutch Inn.

Ik wil de kandidoten van Lee van Wies, de delegatie van Oostende die speciaal afkwam... 
Ik wil onze 2 kandidaaten bedanken: Dennis De Wolf en Corthals Christophe.
Maar ook de Prinsj van vandejoar: De Joe 2015 'Joeri Mens'...
Bedankt om voor mij te komen zingen!"



Fabio:
"Bedankt vrienden!
Vrijdag 13 okt 2015 zal ik nooit vergeten!
Ook mijn danseresjes...
Maar wij gaan door met feesten!

Ik wil Prins van België bij de andersvaliden worden!
Op zaterdag 12 maart vanaf 19u30 is die verkiezing in het Ontmoetingscentrum van Oostakker!
Ik beloof da'k diene scepter meeneem naar Aalst,
voor en met al mijn vrienden!"



Fabio kreeg bezoek van onder meer De Prinses van Belgie Estefan met haar Hofmaarschalk. 

Ook bracht Fabio zijn nieuw campagnelied voor het eerst. 
Later kwamen dus de kandidaten- Prins van Aalst én prins Joe optreden.

CAMPAGNELIEKE & REPORTAGE DRA


Fabio prins voor België Campagnebal from DigitaleRegioAalst on Vimeo.

Met dank aan Fabio én DRA!

Reportage DRA: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten