Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zaterdag 18 april 2015

Carnaval 2016: Aalst krijgt 2 superkandidaten-Prins Carnaval!

  Foto's: ©Carnavalaalstkoentje: Kandaten-Prins 2016, Cali & Dennis

PRINS CARNAVAL 2016

Het is al even geen publiek geheim meer,
tijd dus voor een voorstelling!

Een eerste, korte kennismaking...

Carnavalaalstkoentje stelt je voor:
2 Kandidaten-Prins 2016: Dennis & Cali,
ofwel Dennis De Wolf en Christoph Corthals!

DENNIS 


Dennis De Wolf:
"Hoog tijd om de campagne eens te starten!
Ik ben dus Dennis De Wolf, momenteel 27 jaar en Kandidoot-Prins 2016!

M'n carnavalroots liggen bij Arendcarnaval.
En ik werd er Prins in 2008! Ik ben in het carnavalsmilieu en daarbuiten vooral bekend om mijn tekentalenten
en 'Het talent zit wat in de familie'..."



Dennis:
"Ik maakte jarenlang de logo's en de karikaturen of affiches voor kandidaten.
En ik won de affichewedstrijd voor 't stad in 2014!

M'n creativiteit draag ik al m'n ganse leven bij.
Zo volgde ik in het Middelbaar 6 jaar 'Grafische Technieken'.
Nadien 'Vormgeving Tekst En Beeld' in Mariakerke (Gent).
Ik solliciteerde bij Line Reklames, waar men op zoek was naar een 'creatieve geest' en ik werk er nog steeds!

Een 'uit de hand gelopen hobby'!"



Dennis:
"2016 't es zu veir, Vastelauved:
2015 zitj er op. Ni alliejn in Oilsjt, mor ondertissen zelfs al op 'n Orend.
Toid dus om der in te vliegen.
Toid dus om mé volle gaas te lanseiren nor 2016. 

E kampanjejoor, jawel.
E joor woorin da'k Prinsj Karnaval wil werren.

Gelanseird op 'n Orend en jooren achter 't sein bé de groeite kiezink in 't stad.
Awel, noor jooren arreteiren peis ek dat't de moment es om der mé zelf insj teigen te leggen.

Moen'k er nog een tiejkeningsken bé mauken?
Nieje, ik wil Prinsj Karnaval werren!

Groeten, Dennis vér 2016!"



DE CALI


Christoph Corthals:
"Wij zijn d'r ook mee vertrokken...
Ik ben dus Christoph Corthals, 32 jaar en Kandidoot-Prins 2016.
Beroepshalve bouwvakker, zeg maar metser...

Ik ben in 't carnavalsmilieu begonnen als jong gastje...
Rond mijn 6 jaar zat ik al in de stoet en  dan vooral bij Losse Groepen...
Aan mijn 18e begonnen bij AKV De Steijnzoel'n
en uiteindelijk kwam ik terecht bij AKV De Zjieverleppen,
mijn huidige groep..."


Cali:
"Ik ben een fiere voorzitter met een even fiere 'chef-hallen'.
Dat is 'Stoffel' en die zal me volgend jaar vervangen als voorzitter.
Ik ben erg trots op mijn gezin, familie en vrienden...

Tijdens mijn campagnejaar wil ik er staan!
En wees maar zeker dat dit dik in orde zal komen!
De motivatie is heel goed..."



Cali:
"4 jaar geleden heb ik dat al gezegd,
dat ik er voor ga in 2016...
Ik sta er dan ook!

Vér moi was Prinsj van 'n Orend al iet speciool...

Dees joor isj't 'nen groeite droeim' Prins te meigen zèn van deis stad!

Groeten, Cali vér 2016!"


SUCCES

We wensen Dennis en Cali veel succes toe en hopen op een sportieve, waardige strijd...

Voor het eerste nemen dus 2 ex-Arendprinsen het tegen elkaar op voor 't stad!

Overtuigd dat we opnieuw mogen genieten van 2 sterke kandidaten,
Aalst meer dan waardig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten