Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

donderdag 18 januari 2018

Aalst Carnaval 2018 - Verkiezing Prins Carnaval - Kandidaat Alex aangenaam verrast door 'stunt'!


STAD KLEURT 'ALEX'!

Kwam Voil Jeanet tot leven?

We vroegen de Kandidaat-Prins om een korte reactie...


Alex:
"Het is miraculeus, maar deze nacht werd de voil janet van het carnavalsmonument gespot met mijn uitrusting.. Deze morgen, heel vroeg, reed ik ons mooi “Oilsjt” voorbij om naar het werk te gaan en zag ik overal affiches met mijn slogan ophangen. 
Ik denk dat de Voil Janet deze nacht tot leven is gekomen, kleur bekend heeft en affiches is gaan rondplakken. Ik ben er niet goed van..."

#steirkinoeverdroiven

SFEERBEELDEN


We vroegen de Kandidaat-Prins of het nu nog druk was?...

Alex:
"Repeteren en studeren...
Maar vooral rustig blijven en dat lukt me wel.

Ik bedank ook alle mensen die me momenteel van dichtbij helpen, voor- en achter de schermen...
Ik wil en zal er staan zaterdag en ik doe nog een laatste oproep aan al mijn fans: steun me om mijn droom waar te maken! Want ik wil jullie Prinsj zijn!"



Foto's: ©Patrick De Boeck & ©Team Alex

Met dank aan Kandidaat-Prins Alex De Kegel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten