Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

dinsdag 21 november 2017

Campagnebal Kandidaat-Arendprins 2018 Voegel - Het sfeerverslag!


CAMPAGNEBAL DE VOEGEL VER 'N OREND 2018

Onder ruime publieke belangstelling mocht Voegel het 2e Campagnebal ver 'n Orend geven, van de 2 officiële Kandidaten-Arendprins 2018!

De Voegel overtrof zichzelf met een prachtig nieuw liedje, een enthousiaste mimiek en vooral toffe sfeer op een bal waarop iedereen zich amuseerde!


De Voegel:
"Wat een bal!
De avond begon al direct op de receptie, met mensen die ik niet verwachtte en die toch aanwezig waren.
Mensen met, één voor één, een gouden hart voor onze Arend....
Nadien brak het fiestjen los!
Om 1 uur begonnen de optredens, en dan was er de moment suprème voor mezelf.
Beseffen dat dit écht is.
Was moeilijk, het voelde als een droom, maar toch was het realiteit...
Op dat podium met mijn 4 danseressen én een schitterende karikatuur, dat was al één van mijn doelen die ik bereikte.

Nadien nog optredens van ex-Orendprinsjen en onze 2 prinsjen zelf! En de kandidaten.
Puur genieten! Al dat volk dat zich amuseerde.
Om half 6 hebben we het bal afgesloten...


Ik bedank nog 1 x het publiek!
Ik wil iedereen bedanken, van de eerste bezoeker op de receptie tot de laatste die de zaal verliet, mijn danseressen, mijn helpende handen achter de schermen...
Jullie waren allemaal fantastisch!!
Ik heb één droom en dat is Arendprins te worden op 3 maart 2018!"



CAMPAGNELIEDJES



SFEERFOTO'S


Reportage: Carnavalaalstkoentje / Patrick De Boeck
Foto's en Video: ©Patrick de Boeck
ALLE foto's van Patrick op facebook? KLIK
De DRA-reportage: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten