Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

dinsdag 24 oktober 2017

Campagnebal Kandidaat-Prins 2018 Peter - Het sfeerverslag!


CAMPAGNEBAL PETER VER 2018

Onder het moto 'Van Kop Tot Tiejn Es Copaing Peter Onze Nummerau Iejn', mocht Peter (Van Keer) het 1e Campagnebal geven, van de 2 officiële Kandidaten-Prins 2018!

Peter hoopte vooral op een superplezante avond voor zijn fans in 'De Flora'.


Peter:
"Zo'n campagne op zich, is iets waar je al jaren en jaren gralek naar uitkijkt.
Ik zit 25 jaar in het carnavalswereldje.
Vooral als decorbouwer en helper bij velen.
Dit jaar is het mijnen 'toer'.

En 't gaat zo rap allemaal.
Gestart op woensdag 29 maart met de campagne zelf en toen al gemerkt hoeveel volk er achter mij staat...
Jong en oud, ganse families... mensen 'noor mèn ert'..."



Peter:
"Ik ben zelf ook familieman, vader van 3 kindjes, mijn vrouw Evelien... 
Leuk toen ze me verrasten met hun liedje vanavond.

Ik leef al lang met het idee om Prins te willen worden, maar eerst moesten zij me een 'go' geven en pas daarna wist ik dat ik er mocht voor gaan.
En ze steunen mij door en door, ook vanuit de carnavals- vriendengroep Bjein Swanjee, waar we nu al 3 jaar lid van zijn.
Al die evenementen: veel vrienden gemaakt...
In september dan mijn eetfestijn.
Zondag 24 september ons lint ontvangen.

En dan hier: die massa!
Ik hoop dat ze tevreden terug kijken.
Ik moet iedereen bedanken die meehielp, vele vrijwillige handen: voor- en achter de schermen.
Allemaal mensen die mijn droom proberen waar te maken."



Peter:
"Het was aan mij, om hen een superavond terug te geven op mijn bal.
Met als podium die 'stellingen', verwijzend naar mijn werk als schrijnwerker in de bouw.
Ook het logo was ooit in die trend bedacht.

En als ik het mag geloven, zijn we geslaagd in onze opzet.
En ik zeg 'we', want alleen kan niemand dat...
Ook de nieuwe affiche werd goed onthaald!"



Peter:
"Wat er nog te doen is?
Nu? De laatste rechte lijn: blijven campagne voeren, eetfestijnen, af en toe mijn liedje(s) zingen.
En genieten, dat vooral...

Een drukke agenda, maar we hebben dat onder controle.
Het is fijn om die campagne te voeren.
Samen met mijn medekandidaat Alex, merken we dat de strijd momenteel 'rustig en sympathiek' verloopt.
Laat ons hopen dat dat zo blijft en op 20 januari zal ik er staan!

Uw kandidoot-Prinsj 2018, uwe Copaing, Peter!"



Presentator Den Board:


CAMPAGNELIEDJES

Spektakel met een nieuwe en z'n gekende campagneliedje...



GASTOPTREDENS


SFEERFOTO'S


Reportage: Carnavalaalstkoentje / Patrick De Boeck
Foto's en Video: ©Patrick de Boeck
ALLE foto's van Patrick op facebook? KLIK
De DRA-reportage: KLIK

Met dank aan Kandidaat-Prins Peter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten