Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

vrijdag 30 juni 2017

Arendcarnaval 2018 - Katleen gaf haar start!

Foto's & Filmpje: ©Patrick De Boeck
Repo: Carnavalaalstkoentje, Yves Van den Berghe

DROOM

Katleen gaf vrijdag 30 juni, in een bomvolle 'Chopin' het startschot van haar campagne.

Katleen:
"Ik ben Katleen en ik ben lid van AKV De Zoipers!
Ik geef me aan omdat ik al een paar jaar mee ga op den Arend en de laatste 2 jaar haalden we telkens de krant.
Wat een mooie (h)erkenning is...."



Katleen verzorgde een hapje en een drankje, maar men stond tot buiten aan te schuiven om een glimp van de kandidate op te vangen.

Katleen:
"De sfeer hier is fantastisch en eigenlijk te vergelijken met Arendcarnaval.
Daar is die de laatste jaren ook uniek en nu wil ik eens als prins regeren over die wijk!
Waarom 2018?
Gewoon: ik vond dat het nu tijd was en ik zie mijn campagnejaar met veel plezier tegemoet!
Het wordt zéker genieten en ik hoop op de scepter!

Ik heb 2 campagnelokalen: De Sportief en De Belskes.
Mijn promomateriaal zijn pulls, t-shirts, stickers...
Bij mij te verkrijgen op afspraak!

Groetjes van Katleen!"


Omstreeks 21 uur nam Tom Huybrechts de presentatie in handen en kondigde kandidate Katleen officieel aan.

Voordat ze aan haar liedje kon beginnen kreeg ze eerst van haar achterban nog een cadeautje. 2 bachen met haar logo erop...


Daarna bracht ze haar campagneliedje samen met 5 danseressen.

Ook hier een uptempo 'eireken', dat vlot in de oren wurmt!



CAMPAGNE

Verder stelde Katleen ook haar campagnemateriaal voor!

De start van een fantastisch jaar, met bovenal véél plezier...


DATA

Eetfestijn: zaterdag 30 september in de Chopin
Campagnebal: zaterdag 11 november in Halle 13
Tijdens de avondmarkt op 25 augustus in de Arendwijk zullen Katleen en de andere kandidaten officieel door het Arendbestuur voorgesteld worden.

Met dank aan Patrick De Boeck, Yves Van den Berghe & Katleen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten