Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

woensdag 30 augustus 2017

Arendcarnaval 2018 - Katleen en De Voegel zijn officieel Kandidaat!

Foto's & video's: ©Patrick De Boeck: Katleen en Voegel

2 KANDIDATEN-ARENDPRINS

Op vrijdag 25 augustus kregen, traditioneel tijdens de avondmarkt, de 2 kandidaten-Arendprins 2018 hun officiële lint!

Voor beiden werden het nog spannende uren, want het Arendse bestuur had enkele leuke opdrachten bedacht...

DE VOEGEL



De Voegel:
"Ik heb, na spannende proeven, mogen kiezen of ik 1e of 2e mijn show mag geven op de Arendse Prinsverkiezing.
Bij de eerste proef was het een 'raadt de Arendprinsen + het jaartal'.
Daar was het 5-8 voor mij.
Erna de 'waterproef', daar werd ik dan 2e. Zo stond het 8-9.
En tenslotte de laatste opdracht met de vragen rond 'Arendse groepen': elk 5 punten verdiend.
Eindstand: 13-14 voor mij!

Had ik bij de laatste vragen één punt minder gehad dan Katleen, stond het gelijk en kwam er nog een proef bij.
En dus mocht ik als eerste kiezen, en mijn wens was om dan als tweede 'mijn show' te geven.

Gewoon dat lint om hebben alleen al, was voor mij een deel van een persoonlijke overwinning!
'Ne' simpele gast, die al jong op eigen benen stond, maar toch het doel bereikt!
Hoe mooi zou het kunnen zijn?
'Jerry Vinck wordt Arendprinsj en maakt vaders laatste droom waar!!'
Daarvoor zal ik vechten.
Maar eerst een sportieve campagne, met veel respect voor elkaar en onze wijk.
Alvast mijn dank aan het Arendse bestuur, mijn supporters en de mensen die me steunen!"


-> Verslag Campagnebal: KLIK
-> Wie is Voegel? KLIK


KATLEEN



Katleen:
"Ik vond het super!
Met al mijn supporters, die toch alweer met velen present waren op de avondmarkt.
Het was gewoon de max!
De proeven waren spannend en het kon alle kanten uit.
Ook een dikke proficiat aan het Arendse bestuur, want het was top en ik ben zeer blij met de plaats die ik heb behaald.
Ik moet nu als eerste optreden op de Arendse verkiezingsavond.
Klopt, maar ik wou dat supergraag.
Had ik de proeven gewonnen, koos ik ook 'nummer 1'.
Nu kan het echt beginnen hé.

Ik zal genieten van elk moment:
van de sfeer als kandidaat, een liedje zingen, mij amuseren op een podium.
Arendcarnaval, dat is 3 dagen een fantastische belevenis.
Ik zie mijn campagnejaar daarom ook met veel plezier tegemoet!
Het wordt zéker een sportieve strijd, en ik hoop op de scepter!
Ik zou wel eens als prins willen regeren over die wijk.
Een wijk die me nauw aan het hart ligt..."


-> Verslag Campagnebal: KLIK
-> Wie is Katleen? KLIK




SFEERFOTO'S


Met dank aan Patrick De Boeck (foto's & filmpjes) + Katleen en De Voegel (interviews)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten