Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

maandag 30 oktober 2017

Campagnebal Kandidaat-Prins 2018 Alex - Het sfeerverslag!


CAMPAGNEBAL ALEX VER 2018

Onder het moto 'Aal Achter Alex, Ajoin va Kop tot Tiejn', mocht Alex (De Kegel) het 2e Campagnebal geven, van de 2 officiële Kandidaten-Prins 2018!

Alex hoopte vooral op een onvergetelijke avond voor zijn fans in 'De Flora'.


Alex:
"0p 25 maart begon de realisatie van 'mijn droom' die ik al als kind koesterde: prins worden in 2018!
Het campagnejaar was tot nu fantastisch!
Als ik terugkijk op al die maanden, is mijn aanhang alleen maar toegenomen.
Elke week komen er mensen bij en dat is positief!

Hoe ik zelf kijk naar mijn 'rol'?
Het is belangrijk om jezelf te blijven! Ik wil nooit naast mijn schoenen lopen.
Ik heb gezegd tegen mijn 'team': luister, als jullie ooit merken dat ik zo begin te doen, zet me terug met mijn voetjes op de grond.
Maar dat zal nog niet zo rap gebeuren.
Ik weet wat ik ervoor moet doen en hoe hard ik moet vechten om iets te bereiken in het leven!

En dat 'gewoon zijn zoals je bent', dat zal blijven, sowieso.
Wie mij kent, of nu leert kennen, die weet dat.
Ik probeer ook steeds tijd te maken voor mijn publiek.
De mensen verwachten dat ook. En da's terecht. Ze kochten een pull, zingen je liedje(s) mee..."



Alex:
"Het bal?
Wat een massa volk! En een gezellige boel!
Daar is over nagedacht: een sfeer creëren die de zaal mooi maakt, maar tegelijk zorgen dat er ambiance is.
Dat iedereen zich amuseert: van mijn sponsors bij de receptie, tot de laatste die opkuist.

Zowel hier, als op campagne...
Mijn groep AKV Eirg, of gewoon op eetfestijnen en bals: met veel volk buiten komen, geeft een extra boost voor mij.
Als je ziet dit jaar: zoveel sportiviteit ook!
Vorige week zijn we met een grote aanhang naar het bal van mijn mede-kandidaat geweest en zij zijn nu hier met een grote groep bij ons op bezoek.
Er is tenslotte maar één Aalst Carnaval hé!

Samen ons amuseren, da's uniek!
Ik hoop dan ook dat we zo verder kunnen doen tot aan de kiezink: een campagne die toont dat we waardig carnaval uitstralen, élk weekend opnieuw!

Ik zal er alvast staan (voor jullie)!"


Alex:
"500 mensen kregen een gadget en waren daar gelukkig mee.
En Bart De Nys schreef mijn campagneliedje.
De nieuwe song gaat over de 'campagne van een kandidoot'... en werd enthousiast onthaald.

Voor de affiche was het een verrassing.
Maar ook die vond men fantastisch, al zag je iedereen nadenken wie de 'ontwerper' was... Ikzelf dus.
Totaal eens iets anders..."



Alex:
"Of ik nog iets in petto heb?
We hadden al die stunt met de heli en nu dit bal en da's een voorproefje...
Naar carnaval toe staan er nog wel wat 'speciale dingen' op programma.
Het wordt drukker en drukker, nog veel activiteiten en dan als 'finale' de Prinsverkiezing.

Ik bedank iedereen die me steunt en weet dat ik zonder jullie dit nooit kan waarmaken.
Ook mijn sponsors, fans, familie...
Samen in één rechte lijn... op naar de kiezink!

Groeten ook aan de bloglezers,

uw kandidoot-Prinsj 2018, Alex!"



Presentator Bart de Nys:


CAMPAGNELIEDJE

Spektakel met een nieuw campagneliedje...



...en een speciaal danknummertje!



GASTOPTREDENS


SFEERFOTO'S


Reportage: Carnavalaalstkoentje / Patrick De Boeck
Foto's en Video: ©Patrick de Boeck
ALLE foto's van Patrick op facebook? KLIK
De DRA-reportage: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten