Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

woensdag 10 mei 2017

*Jeugdige Carnavalsreporter* - Ryen Interviewt Steve De Backer: 'De Bellekesboek'

Reportage: ©Ryen Lambertin

RUILBEURS

Den Oilsjtersen bellekes boek 2017 werd op 31 maart voorgesteld in Carnavalskantine Halle 13!

Op 9 mei volgde de eerste ruilbeurs in Café Canterbury

Jonge Reporter Ryen (12) was ter plaatse en interviewde... Steve De Backer!


Ryen:
"Met zeer veel goesting vertrok ik gisteren (09/05) naar de ruilbeurs van Den Oilsjtersen Bellekesboek!
Daar kwam ik Steve De Backer tegen.
Op de vraag 'mag ik een paar foto's en een interview afnemen?', kregen we meteen een vriendelijk antwoordt terug "Ja, dat mag🙂"
Mijn hoofd zat vol vragen 🙂..."


Ryen:
"Den Bellekesboek heeft 611 stickers.
Maar 611 is best wel een speciaal getal hé!"


Steve:
"Dat heb je goed gezien, het is ook inderdaad geen rond getal zoals bvb. 610,615 of 620.
Echt een reden is er niet voor -611- kwam goed uit.
Één pakje heeft 9 stickers waarvan vooraan altijd een speciaal extraatje...
Daarop staat altijd de prinsj"



Ryen:
"Die stickertjes zijn zonder nummer maar waarom? Waar voor zijn die er nu juist?"

Steve:
"Daar over mag ik nog niet veel verklappen!
Ik zal een tip voor je volgers geven: gooi ze zeker niet weg!!
Er gaat nog iets speciaal mee gebeuren!"


Ryen:
"Oké, en over speciaal gesproken komen er nog leuke evenementen zoals ruilbeursen en... ?"

Steve:
"Ja hoor woensdag 10/05 is er in de Chopin ook een ruilbeurs. En er volgen er nog wel..."

Ryen:
"Ag oké, daar zal je dus ook stickertjes kunnen ruilen hé, maar wat is nu uw  favoriete sticker?"

Steve:
"Al de stickertjes van Prinsj Raf!
En hoe komt dat? Ik vind hem geweldig... Karamelle 😂 !!
En ook volgend jaar stickertjes van de prinsj hè wie dat wordt weten we nog niet natuurlijk..."



Ryen:
"Dus den bellekesboek zal in 2018 ook door gaan?"

Steve:
"Op deze vraag moet ik zelf niet twijfelen, ik kan je al met 100 % mee delen dat het in 2018 terug zal komen!
Hoe of wat weet ik nog niet. .."



Ryen:
"Bedankt Steve voor dit geweldige interview... 😀 !!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten