Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zaterdag 25 maart 2017

Aalst Carnaval 2018 - Voorstelling Kandidaat-Prins Alex!

Foto's & Filmpje: ©Carnavalaalstkoentje & ©Patrick De Boeck

ALEX VER 2018


In Bowling The New Cat op het Vredeplein werd het startsein gegeven voor de campagne van Alex 2018!

Alex De Kegel is de eerste kandidaat-Prins die zich voorstelde aan het grote publiek...


JONGENSDROOM

Alex had al lang 2018 in gedachten...

Alex:
"Ik ben 23 jaar.
AKV Eirg is mijn carnavalsgroep...
Hoe het begon?
Wel, 10 jaar geleden was ik nog ne kleine gast en ik zei toen al 'in 2018 wil ik meedoen' en nu is het zo ver!"



Alex:
"Ik zie hier zoveel bekende gezichten van vroeger, maar in mijn campagnejaar zullen er niet alleen ervaren mensen rond me staan...
Ook het 'jonge geweld' krijgt zijn kans.
 

Ik ben zelf heel content omwille van het volk dat achter mij staat en die we al konden samen brengen in de organisatie van de campagne.
 

Bedankt ook om massaal aanwezig te zijn vanavond!"

Alex:
"Ik dank ook mijn sponsors, want zonder hen is het uiteraard onmogelijk!
'Vandejoor' het campagnejaar, het zal héél zwaar zijn, maar ik ben iemand die graag op de baan is.
Dus zal je me overal tegen komen.

Carnaval is het feest van de lach!
Ik blijf mezelf en zet mijn beste beentje (links of rechts, maakt niet uit) voor om er volledig 'voor te gaan'!
Ik ben geen doorsnee kandidaat, maar wel een carnavalist in hart en nieren."



Alex:
"Er zijn dit jaar ook terug meerdere kandidaten.
Ik roep daarom nu al op: heb respect voor iedereen.
Dat vind ik héél belangrijk!
Vriendschap is carnaval en carnaval is vriendschap.
En we doen het allemaal voor onze vastelauved!"



Alex:
"Een primeurken...
da's 'Ne Kandidoot'.
Een écht biertje, gebrouwen door een (even) échte carnavalist.
Proef maar!"


• Te bestellen via de website alexver2018.be 
   of via mail alex@alexver2018.be

• Na oeik al te verkroigen in Bowling The New Cat 
   en binnekert op nog andere plosjen!


Alex:
"En tenslotte nog iets speciaal:
ik wil mijn ouders bedanken voor al hun steun.
Ze zijn vandaag 28 jaar getrouwd!
Ik heb hun avond 'volledig ingenomen', maar ik wil het goed maken met deze kleine attentie..."



PROMOLIEDJE

Nog geen campagneliedje, wel een 'opwarmertje'!




INFO

• Pulls, polo's + 'autostickers in 2 formaten' te koop!
• Eetfestijn 19 & 20 augustus @Zaal Horizon 

• Campagnebal? Zaterdag 28 oktober @Flora


Met dank aan  Alex De Kegel, Alex vér 2018!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten