Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

donderdag 7 september 2017

CD-Seizoen 2017-2018: De Zjieverleppen - 'Oilsjt Ik Zing A Geren' Vol.1


NIEUWE CD-REEKS

CD-Seizoen 2017-2018 met De Zjieverleppen - 'Oilsjt Ik Zing A Geren' Vol.1

AKV De Zjieverleppen maken hun 'droom' waar, een eigen carnavals-CD!

Hun verhaal...


Cali:
Sinds 2015 zitten we met De Zjieverleppen bij de Middelgrote Groepen...
Qua beleving was het tot nu 'super'! 

Met de kinderen erbij zijn we met een 60 groepsleden.
Een plezante bende, top 10 was ons doel en dat bereikten we met een 8e plaats in 2017.
Dus zouden we graag  bij die eerste 10 blijven.


Maar we hadden ook een andere, muzikale droom...
15 jaar De Zieverleppen bekronen met onze eerste volwaardige CD!
Na een lange voorbereiding, ligt hij vanaf nu klaar."



Cali:
"Het werd niet zomaar een CD, maar liefst 17 nummers en 1 bonustrack.
6 nieuwe liedjes, waarvoor Boein de teksten schreef.
Hij was een grote hulp.
Het zijn nummers, gezongen door hem, maar ook door diverse 'gastzangers'.

We hebben velen eens een kans gegeven. 
En de genres?
Voor élk wat wils!
Iedereen tevreden over het resultaat.


Bram (De Baere) tekende de prachtige hoes, er is zelfs aandacht voor Arendcarnaval met 2 liedjes en jong, oud, carnavalist, of gewoein Oilsjteneer, deze CD is een complete verzamelaar!
Ik ben er énorm trots op...
Ik moet echt iedereen persoonlijk bedanken die dit mogelijk maakte!"



Boein:
"Ik nam een deel van de productie op me, maar heb geprobeerd om er wat van alle stijlen op te zetten.
Dansbare nummers, een rapnummer, en de nummers van mij zijn zoals gewoonlijk humoristisch of herkenbaar.

De CD wisselt ook af tussen bestaande, maar nog niet op verzamelaar verschenen, en nieuwe nummers.
Liedjes van mijn show 2017 en Cali zijn show 2016 werden bewaard om op deze CD te zetten...

Nog iets leuks om te weten.. 

De nieuwe nummers heb ik vorig jaar in november geschreven op vijf dagen, toen ik op citytrip was in Venetië
Of ik graag liedjes schrijf?
Het was zowat het enige moment tijdens mijn campagne, dat ik tijd genoeg had om er (zes) te schrijven..."




Cali:
Hier hebben we zo naartoe gewerkt.
Met zovele mensen en er kroop veel tijd in...
Maar nu kan het publiek ervan genieten!

De CD is te koop voor 16 euro vanaf ons 'Extreme-petanquetornooi' op 16 en 17 september in Herdersem.
Trouwens, wie wil, kan zich nog steeds inschrijven.
Vorig jaar kregen we 120 ploegen op bezoek.
Succes en 2 dagen fun gegarandeerd.
Met als bijkomende reden dat je in première onze CD kunt aanschaffen.

Op de carnavalsbeurs is hij uiteraard verkrijgbaar.

En zoals je kunt lezen 'Volume 1', want we zijn al aan het dromen over een opvolger...

Met de groeten van De Zjieverleppen"



TRACKLIST

1. Oilsjt, Ik Zing A Geren - Boein
2. Lacht, Lacht, Lacht - Cali
3. De Keiningen Van 't Strand - Kris I & Yordi Ringoir
4. Het Bestier Van Onzen Orend - Arendprins 2016 Potrel
5. Azoei 'n Keire - Boein & Steven Van Wesemael
6. Nor 't Vreideploin - Mark Van Gyseghem
7. Mèn Goit Es Weg - Peter & Gil De Boeck
8. Oilsjtneers - Prins 2014 Werner
9. Bal Marginal - Bremt & Gary
10. Danst En Springt - De Voil Majoretten & Lisj
11. Ik Zo 't Begot Nie Weiten - Arendprins 2017 Kiekens
12. Keire - Alosteez
13. Rèbbekes - Gil De Boeck
14. Mag' Ek A Porren Fleis - Bart Marcoen & Cali
15. Die Zotte Daugen - 2DJ's Van De Mert Ft. Kristel
16. Weirkendag - Den Baal & De Joe
17. Mè Carnaval 3017, Ten Gojje Wa Zing - de Zjieverleppen '17
BONUS 18. Moin Oilsjt - Cali

CD te koop voor 16€

Met dank aan Cali, Boein & AKV De Zjieverleppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten