Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 2 april 2017

Aalst Carnaval 2018 - Voorstelling Kandidaat-Prins Guy(ken)!

Foto's & Filmpje: ©Carnavalaalstkoentje & ©Patrick De Boeck

GUY(KEN) VER 2018


In Café De Club werd zaterdag 1 april het startsein gegeven voor de campagne van Guyken 2018!

Guy Claus is de derde kandidaat-Prins die zich voorstelde aan het grote publiek...


Guy:
"Ik ben Guy Claus, of Guy en velen kennen me ook nog steeds 'Guy Promille', of 'Amazing Guyken'...
47, bijna 48 jaar en een carnavalist in hart en nieren.
Beroepshalve ben ik chauffeur bij Rantour.
Ik was al 2 keer kandidoot, in 2003 en 2005, maar het bleef kriebelen..."



Guy:
"Ik leerde indertijd de klappen van de zweep kennen, maar misschien hing ik nog teveel 'de clown' uit?
Nu wil ik de 'puntjes op de i zetten' en er een héél mooi én positief verhaal van maken!
Zodat mijn ultieme droom mag uitkomen:
Prinsj werren van dees stee in 2018!
Ik moest eerst de toestemming hebben van mijn vraaken Hilde en daarom wil ik haar ook zeker eens bedanken..."



Guy:
"In mijn carnavalscarrière was ik actief bij Zonder Eirg Goget Oeik, Allei-Joep, D'Iete Dellen, Drasj en Nèm Na...
Ik heb veel mensen leren kennen en veel inzet getoond.
Daarom een dikke merci aan jullie om hier vandaag allemaal te zijn.


Een dikke duim, eerst en vooral voor mijn sponsors: zonder hen geen campagne.
Bedankt ook aan mijn team, allemaal bereid om tot het uiterste te gaan.

Ik draag jullie in 'moin ert'."


Guy:
"Er zal nog veel gebeuren, veel activiteiten, veel bals, eetfestijnen, veel plezier...
Maar ik hoop vooral op een sportief jaar.
Er zijn 3 kandidoten bekend,
en die andere jongens zegden het ook al en ik herhaal het:
wees fanatiek, maar heb respect!

We doen het allemaal voor onze carnaval!"



Guy:
"Ge weet, de t-shirts die je hier kon kopen zijn allemaal genummerd.
Ik heb hier ne kader met de nummer één.
Die gaan we per opbod verkopen.
De opbrengst is voor een goed doel:
Jan Van Vlaenderen zijn dochter...

Meer info op onze facebookpagina.
Ik hoop op een warme opbrengst.
Daarom ook hiervoor 'nen dikken doim'!"



PROMOLIEDJE 

Als 'opwarmertje' gaan we 'doimen'...



RONDRIT

Guyken op de sportieve toer:
met zijn velooken van lokool noor lokool...


Guy:
"Onze dag bestond eigenlijk uit 2 delen...
De voorstelling vanavond en...
We waren al iets vroeger gestart met een rondrit naar mijn lokalen ...
Bij café De Club op het Vredeplein was 'den Arrivée'.

Merci allemool, want g'hebt de start van mijn campagne alvast méér dan doen slagen!
Oon iedereen een dikken doim,

eire kandidoot 2018,
Guyken!"





INFO

• Pulls, stickers... vanaf nu te koop!
• Eetfestijn 24 & 25 juni @Zaal Sint-Paulus
• Campagnebal? Zaterdag 14 oktober @Flora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten