Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zaterdag 11 juli 2015

Arendcarnaval 2016: 'Potrel' is kandidaat!

    Foto's: ©Carnavalaalstkoentje: 'Potrel' ver 'n Orend 2016

'N OREND

Arendcarnaval beleefde een succesvolle editie in 2015,
dus droomt men al luidop van... 2016!

Kandidaat 'Potrel' contacteerde ons...
En we zochten hem op...

Carnavalaalstkoentje:
"Stel jezelf eens voor?"

'Portrel':
"Ik ben Tim Den Haese, maar iedereen kent me als 'Potrel'...
32 jaar, carnavalsgroep De Droeve Apostelen 
en getogen op 'n Orend (Derp).
Mèn vraa is een Orendse en onze 'kleinen' (zoontje) is er geboren...


KANDIDOOT

Carnavalaalstkoentje:
"Hoe kwam je ertoe kandidoot te worden?"

'Portrel':   
"Ik werd ooit Mister Ajoin in 2005 en sindsdien heb ik de smaak te pakken.
Al een paar jaar leefde het idee en zondag (5 juli) tijdens het carnavalsvoetbaltornooi van Possensje, 
maakten ze m'n kop 'zot' om Kandidoot te zijn...
En zo werd de knoop snel doorgehakt.

In de filosofie van De Droeve wilden ze meteen 'hun' kandidaat steunen 
en wat verteld werd tussen pot en pintj,
is nu een feit: ik ga me officieel aangeven als kandidoot-Orendprinsj 2016!

De steun van mijn groep en Possensje is er al,
maar ook andere sympathisanten...

Binnenkort meer info,
zeker tegen de Avondmarkt op 'n Orend op 21 augustus!

Groeten, 
kandidoot-Orendprinsj 2016, 'Potrel'


Facebookpagina Potrel: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten