Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 31 januari 2016

Stoetthema's 2016: Kledde Me Vel - 'Het bisjten eit ons gebeiten'

Foto ©Carnavalaalstkoentje: Kledde Me Vel 2016

JAAR 14

AKV Kledde Mé Vel doet voor de 14e keer mee als Kleine Groep in de stoet van 2016!

De groep die in feite 'plezier maken' als voertaal gebruikte de eerste jaren, evolueerde tot een toffe carnavalsgroep die zowaar een vaste waarde begint te worden!

Carnavalaalstkoentje ging er op bezoek...

Foto ©Carnavalaalstkoentje: Kledde Me Vel 2016

Guy (voorzitter):
"Doet da zjier?!"

ONDERWERP:
''Het bisjten eit ons gebeiten''

UITLEG:
"Kledde me vel is deir ”het bist jen gebeiten”. Weir zen gelek as elken Oilsjteneer zot van
Carnaval."


Foto ©Carnavalaalstkoentje: Kledde Me Vel 2016

Guy:
"Carnaval en 'het bisjten', iedereen kent dat wel.
Eenmaal gebeiten, gerokt ge d'r noeit meer van af...

Het idee is zoals steeds gegroeid,
maar dit jaar willen we uitpakken met veel licht in de 'C'.
We hebben veel geïnvesteerd om 'speciale effecten' te bekomen.
De dans is in orde, net als ons kostuum.
We hebben een 20-tal dansers in de stoet..."


Foto ©Carnavalaalstkoentje: Kledde Me Vel 2015

Guy:
"Er zit zeker mechaniek op deze wagen,
waaronder deze draaiplateaus.
De ambities?
Als het kan top 20...
En schrijf maar op:
we willen feesten met carnaval!"


Foto ©Carnavalaalstkoentje: Kledde Me Vel 2015

 GESCHIEDENIS

Een toffe groep met een mooi verleden!

Een overzichtje staat HIER

Foto's: ©Carnavalaalstkoentje

2014


2013


2012


2011


2010


Artikel met dank aan AKV Kledde Me Vel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten