Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zaterdag 30 juli 2016

Arendcarnaval 2017: 'Kiekes' & 'Christoph' zijn kandidaat!

Foto's: ©Patrick De Boeck, foto 1 = Prins Potrel 2016

'N OREND

Arendcarnaval beleefde een succesvolle editie in 2016,
dus droomt men al luidop van... 2017!

Het carnaval op 'Rechteroever' is in 2017 toe aan z'n 37e editie...


Nadat we vorig jaar van Jel (links op de foto) & Potrel (rechts), 
een prachtige campagne zagen,
wil men dat dit jaar beslist overdoen!

Op vrijdag 26 augustus nodigt men u uit voor een bezoek aan de Arendse Avondmarkt...

Vandaag stellen wij de de Kandidaten-Prins 2017 al eens voor...

KIEKES

Foto's: ©Patrick De Boeck

Kandidaat 'Kiekes' lanceerde zich!
En wij contacteerden hem...

'Kiekes':
"Ik ben Joeri Kiekens, maar iedereen kent me als 'Kiekes'...
25 jaar jong, carnavalsgroep AKV Wadesdavoriet.
Geboren en getogen op 'n Orend!
Werkzaam in een groothandel voor dakwerkmaterialen.
Genaamd Apok en gelegen in het Wijngaardveld in Aalst."



'Kiekes':
"Mijn ouders zijn van 'n Orend,
zelf heb ik er gans mijn leven gewoond.
Mijn thuis was daar dus.

Vlak bij onze voordeur passeerde de stoet.
Als kind was ik wat trots dat er een 'eigen' carnavalsstoet reed door onze wijk.
En toen droomde ik al...
Een droom die hopelijk mag uitkomen in '17:
om zélf Prins te mogen zijn van 'n Orendwoik!"


'Kiekes':
"Mijn vriendin Nina danst zelf mee in mijn dansgroep
en ik mag rekenen op de steun van flink wat 'ervaring' in mijn campagneteam, maar ik noem liever geen namen om niemand te vergeten.
Alvast allemaal bedankt!
Ik beloof er een tof jaar van te maken in een positieve sfeer!
Dit carnaval mag nooit verdwijnen en wij, als kandidaten, hebben een voorbeeldfunctie om de 'kracht' van 'n Orend uit te dragen.

In het verleden heeft Arendcarnaval al dikwijls jaren later ook Prinsen ver 't stad opgeleverd, zoals ook nu met  Prins Dennis. 

Maar dat is mijn bedoeling niet.
Ik doe één keer mee, enkel en alleen hier voor 'n Orend,
dus laten we ons amuseren!!!"


Lokaal: De Drie Velden
Eetfestijn: 8 & 9 oktober @ SBS De Regenboog (Erembodegem)
Campagnebal: 12 november @ Zaal Eendracht Aalst (Bredestraat)
Facebook-Fotoalbum Patrick: KLIK

LOGO & CAMPAGNELIEDJE




CHRISTOPH

Foto's: ©Christoph ver 'n Orend

Kandidaat 'Christoph' stelde zich eveneens voor!
En wij contacteerden hem...

Christoph:
"Ik ben Christoph Van de Gucht, 27 jaar,
gehuwd met Kristel en wij hebben 2 jonge dochtertjes.
Ik ben werkzaam als chauffeur bij Movianto (groothandel geneesmiddelen).

Ik zit niet bij een carnavalsgroep,
maar ik mag rekenen op de steun van flink wat groepen!
Net als van de jongens van Porteplum
en ik heb een mooi team rond me van mensen die ik nu al 'eeuwig dankbaar' moet zijn voor hun inzet voor en achter de schermen... "



Christoph:
"Ik heb al altijd een nauwe band gehad en een groot hart voor 'n Orend.
Wie mij kent weet dat ik een voorvechter ben van het voortbestaan van dit feest.
Ik woon er niet, maar dit carnaval moet men 'in ere' houden.
Het is traditie en juist daarom ben ik ook kandidaat!
Zéker ook voor de familiale sfeer..."



Christoph:
"Ik wil er dit jaar voor gaan:
enige keer dat ik deelneem, da's zeker,
dus overal waar ik kom ga ik het beste van mezelf geven.
Ik heb een tof campagneliedje en dat zullen we geregeld laten horen.
Ook ik wil 'n Orend uitdragen,
zodat er in de toekomst nog meer mensen dit feest omarmen!"


Lokaal: Peken Moens
Eetfestijn: 20 & 21 augustus @ Zaal Chopin (Hertshage - Aalst)
Campagnebal: 19 november @ Sint-Annazaal (Roklijf - Aalst)

LOGO & CAMPAGNELIEDJE




Artikel i.s.m. de Kandidaten-Arendprins 2017, Kiekes & Christoph

We wensen de Kandidaten-Arendprins een tof Campagnejaar toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten