Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

dinsdag 26 juli 2016

Herman De Neef is (3e) toezichter Carnavalswerkhallen!

Foto: ©Carnavalaalstkoentje, toezichter Herman De Neef

DERDE KRACHT

De Aalsterse Carnavalswerkhallen hebben een 3e toezichter!

Herman De Neef, zelf een 'carnavalist met ruime ervaring', bleek de geknipte man om het team van Paroi (Luc Vermeiren) en Guyken (Guy Walgraef) te versterken.
De vacature van een tijdje geleden kreeg ook ruime respons.

Recent werd Herman al eens voorgesteld aan enkele aanwezige carnavalisten.

En zijn job is bevestigd nu.

Wij hadden een kort interviewke...

Foto: ©Carnavalaalstkoentje, toezichters Paroi & Guy, archieffoto

Carnavalaalstkoentje:
"Dag Herman,
ik herken je van gezicht, ik weet al iets over je 'geschiedenis', maar stel je eens voor aan de bloglezers?"


Herman:
"Mijn naam is Herman De Neef, 53 jaar,
minstens 40 jaar carnavalist in hart en nieren.
Diverse watertjes doorzwommen, groepen gehad.
Verliezen, winnen, het gevoel van op een podium te staan met een eerste plaats...
Ik heb het allemaal mogen beleven!"


Foto: ©Carnavalaalstkoentje, toezichterstaak: poorten sluiten

Carnavalaalstkoentje:
"Wat verwacht je van deze job?"

Herman:
"Ik zie het wel zitten,
ik ken die jongens (Guy En Paroi) ook,
ik weet wat de job grotendeels in zal houden
en ook de ernst, want je hebt een belangrijke taak.

Ik zal er mijn best voor doen.
Is een halftijdse betrekking,
met de bedoeling dit 'team' te versterken
en daar ben ik ergens wel trots op!"


Wij, en ongetwijfeld alle carnavalisten wensen Herman veel succes toe.

*Anekdote*
Er zijn 2 mannen in het carnavalswereldje die Herman De Neef noemen en eerst werd de 'verkeerde' opgebeld en gefeliciteerd met de nieuwe job...

Foto: ©Carnavalaalstkoentje, toezichterstaak: buiten rijden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten