Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

zondag 6 november 2016

4 Kandidaten strijden met dezelfde 'wapens' richting Verkiezing Prins Carnaval 2017! / Kaarten Verkiezing Prins via nieuwe regeling bij de Kandidaten!

Foto: ©Carnavalaalstkoentje: 4 Kandidaten-Prins 2017

GELIJKE KANSEN

4 kandidaten en dus 4 campagneteams, 4 grote supportersclans en vooral 4 keer hetzelfde verhaal!

Pas op de verkiezingsavond zal blijken wie de nieuwe Prins wordt,
maar tot de uitslag heeft iedereen evenveel kans!


Dat is de reactie van een exclusieve navraag die Carnavalaalstkoentje deed bij hen.
Aanleiding is het feit dat de vroegere 5e kandidaat-Prins 'De Mil' (Mil Arijs) verplicht moest afhaken en nu openlijk het kamp van Raf koos...

Verder ook aandacht voor de nieuwe ticketregeling van de Prinsenverkiezing!

Een overzichtje...

RAF & MIL

Foto: ©Carnavalaalstkoentje:Raf & Mil

Diverse media pakten uit met 'hét' nieuws dat Milleke openlijk de kant koos van Raf tijdens het Pittaweekend van De Loizemaanen...

Mil Arijs:
"Tijdens de carnavalsbeurs heb ik het je ook al gezegd, Raf is inderdaad de enige die me opbelde nadat de stad verkoos mijn kandidatuur niet goed te keuren.
Maar ergens is dat logisch ook.
We kennen elkaar al lang en hebben openlijk sympathie voor elkaar nooit weggestoken.
Al geef ik toe dat ik dat emotioneel best kon gebruiken dat moment...

Concreet vraag ik mijn supporters dat ze zich, als ze dat willen, achter Kandidaat-Raf mogen scharen.
Ikzelf zal Raf voortaan vaak vergezellen op activiteiten.
Met de term 'Running Mate' hebben we eens goed gelachen.
Goed gevonden ook..."


Raf Sidorski:


"Ik ben gewoon blij dat hij achter mij staat, Mil is al altijd ne kameraad en heb hem liever aan mijn kant.
Al neemt het niet weg dat ik hem de deelname had gegund.
Voort van de rest blijft alles hetzelfde.
Ik blijf naar mezelf zien en Mil dat wordt een 'surplus'.
Vooral omdat er gewoon x aantal volk nodig is voor publieksstemmen.
Daar gaat het dus absoluut niet om.

Tuurlijk is het leuk als je achterban groeit.
Nogmaals, dit is het verhaal van 2 vrienden die elkaar steunen!
Meer is er niet aan de hand..."


ANDERE KANDIDATEN


Ronny Eemans:




"Hey koen, ik lig daar niet echt van wakker.
Het is nu niet dat ineens heel Oilsjt compleet voor één kandidaat is.
Het is inderdaad de avond van de verkiezing die echt belangrijk is. 

Dan moet het gaan gebeuren.

Ik denk dat we een spannende verkiezing gaan hebben,
wat ik toch wel het leukste vind."


Chris Boone:


"Pas op 21 januari weten we wie Prins is, en al is de aanhang 10.000 man groot, amper 1000 stemmen tellen mee...
Je hebt ook nog de theoretische proef over 'kennis van de stad en carnaval' en de 'show', daarmee moet je scoren!
Die 1000 stemmen halen normaal gezien alle kandidaten wel...

Dat ik volgens de 'peilingen' op kop sta?
Ik ben degene die ze op voorhand misschien het meest kenden van naam, meer niet.
Ik heb een lint van 'kandidaat', net als hen!
Ik was liever geen favoriet geweest want favorieten kunnen ook verliezen.
Al ga ik er alles aan doen om te winnen, net als mijn mede-kandidaten dat van plan zijn!

Volgens statistieken kan 'alles'!
Dus laten we het daarop houden..."


David Bockstael:


"Ik ben die zondag naar het eetfestijn van De Loizemaanen geweest en Mil liep daar rond in de pull van Raf.
Zoals eerder gezegd, hou ik me echt niet bezig met de rest...
Ieder doet zijn ding op zijn manier en daarom zijn we ook mede-kandidaten en geen tegen-kandidaten!

Alles moet 'dé dag' zelf gebeuren en dat zal in mijn geval van mijn team en vooral mezelf afhangen!
Ik weet wat me te doen staat en heb daar al genoeg werk mee, dat ik niet naar de rest moet kijken... *knipoog*
21 januari, DAT telt!"


1 BOODSCHAP


Eén zin willen we je niet onthouden,
want alle 4 onze kandidaten zegden tenslotte UNANIEM hetzelfde....

Ronny, Raf, Boein, David:
"Wat telt is dat wij en onze achterban zich amuseren!
Vriendschap, plezier en vooral 'genieten'....
Het is 'ons jaar' en nu moeten we er alles aan doen om onze droom waar te maken...

Iedereen wil op 22 januari in de vroege ochtend dat lint van Prins Carnaval 2017 rond zijn schouders...
Laten we hopen op een goede voorbereiding,
alle 4 het beste van onszelf geven, in ongetwijfeld 4 fantastische shows!
Alle 4 mogen we nog altijd 'dromen' van de scepter!"


Artikel met dank aan de Kandidaten-Prins 2017!

Artikel over de voorstelling van de Kandidaten? KLIK

KAARTEN PRINSENVERKIEZING:
NIEUWE REGELING!!! 

De kaartenverkoop voor de 65e Verkiezing van de Aalsterse Prins Carnaval gaat vanaf nu op een andere manier door!


De verkiezing zelf vindt op zaterdag 21 januari 2017 plaats in de Florahallen.

4 kandidaten strijden om de titel van Prins Carnaval. Wil je hen live aan het werk zien op 21 januari, en je stem uitbrengen? Koop dan je ticket via één van de kandidaten. 

De eerder geplande ticketverkoop via Cultuurcentrum De Werf zal niet plaatsvinden.

Vanaf dit jaar geldt een nieuwe regeling voor de ticketverkoop van de Verkiezing Prins Carnaval. 

Het college van burgemeester en schepenen besliste om een nieuwe werkwijze te hanteren voor de verkoop van de tickets.

• Tickets voor carnavalsgroepen
In eerste instantie kan elke carnavalgroep, die zowel vorige carnavalseditie officieel was ingeschreven en die ook in 2017 zal deelnemen aan de stoeten, tickets reserveren. Kleine groepen kunnen aanspraak maken op 20 kaarten, middelgrote groepen op 25 kaarten en grote groepen mogen 30 kaarten reserveren. Elke caravalsgroep zal eerstdaags een brief ontvangen waarin de werkwijze staat uitgelegd.

• Kopen bij kandidaten
Alle overige kaarten voor staanplaatsen tijdens de verkiezing van Prins Carnaval zullen tijdens de vanaf 26 november gelijk worden verdeeld onder de vier kandidaten. Zij kopen het contingent tickets aan en brengen die zelf aan de man. Een ticket kost 5 EUR. 

• Volgens onze bronnen  zouden de kandidaten MAXIMUM 500 tickets per kandidaat krijgen... 

• De kandidaten zelf zijn voorstander en voor een stuk zelfs mede-initiatiefnemener

• De enige opmerking is dat de 'neutrale' carnavalist geen tickets meer kan krijgen, maar dan moest hij de voorbije jaren ook al inloggen binnen de 7 seconden na de start van de online-verkoop...

• Vanaf zaterdag 26 november kan iedereen tickets kopen bij een van de vier kandidaten die strijden om de titel van Prins Carnaval in de Florahallen op 21 januari.

Dit zijn de contactgegevens van de kandidaat-prinsen:
Raf Sidorski: Rafver17tickets@hotmail.com 
   of via 0488 85 74 20
Ronny Eemans: kandidaatronny17@gmail.com 
   of via 0492 40 78 78
Chris Boone: Boeinver17@telenet.be 
    of via een privébericht op de FB-pagina Boein Vér '17
David Bockstael: davidver2017@hotmail.com


Bron: Stad Aalst: KLIK + eigen berichtgeving

Geen opmerkingen:

Een reactie posten