Welkom bij Carnavalaalstkoentje: uw dagelijkse portie Oilsjt Carnaval!! // De carnavalsstoet was van uitmuntend hoog niveau! Eirg, Bedesterd, De Schoitkitten en Pladasj wonnen élk in hun categorie! // De blog staat vol sfeerverslagjes: vanaf de 'Voorbereiding' en ons bezoek bij ALLE 71 de AKV's tot en met de Popverbranding en het 'Slotartikel'! // Aalst Carnaval 2024 was een plezante, vrij rustige editie! // Volg ook ons YouTube-kanaal 'Koentje75', met daarop veel nieuwe stoetclipjes, maar ook de Stoetfilms vanaf 2010! // Nico Poppe Leo is de 40e Arendprins! // Peter Van Keer stelde zich voor als Kandidaat-Prins Aalst 2025! // Ook het andere carnavalsnieuws zijn we niét vergeten! // Fan van de blog(s) & mediapartner AjoinPedia? Check dan zéker ook onze sociale media! // 'Weir leven mé giejl ons ❤️ vér Oilsjt Carnaval: aftellen naar de 95e editie op 2, 3 & 4 maart 2025!'

woensdag 16 november 2016

Campagnebal Kiekes ver 'n Orend 2017: 'E Fistjen, nog noeit gezing!'

Foto's & video ©Patrick De Boeck, Campagnebal Kiekes

KIEKES

Aan enthousiasme ontbrak het zeker niet:
Kiekes ver 'n Orend (Joerie Kiekens) liet Oilsjt en 'n Orend weten dat hij er klaar voor is...

Dit campagnebal op 12 november kwam je niet zomaar buiten!
Op zijn minst een 'kiekekot' waardig:
superplezante sfeer en vooral een kandidaat die veel 'zin' heeft in amusement...

Patrick De Boeck was ter plaatse, DRA ook.
Carnavalaalstkoentje & Kiekes zelf maakten een tof interviewken...

NIEUW CAMPAGNELIEKEN



FEEST


Carnavalaalstkoentje:
"Wat vond je van je campagnebal?"

Joeri:
"Voor mij was dit een gedroomd scenario voor mijn bal, 'Het Orends Kiekekot'.
Er is heel veel volk over de vloer geweest  en ze hadden ook dorst blijbaar...

Ik ben héél tevreden over de DJ's, de medewerkers en over de zaal.
Alles is die avond vlot verlopen  en zonder problemen.
Wat moet een mens meer hebben?"



Carnavalaalstkoentje:
"Welk 'gevoel' heb je hierbij?"

Joeri:
"Dit geeft natuurlijk een supergevoel!
Het is heel fijn om te weten dat er zoveel mensen achter u staan en dat er zoveel mensen voor jou door een vuur zouden gaan.
Ik ben meer dan tevreden over hoe mijn kandidatuur en alles wat daarbij hoort tot nu toe verloopt.
Ik hoop dat we deze lijn kunnen verder trekken tot het einde van de campagne."



Carnavalaalstkoentje:
"En nu 'in rechte lijn' naar de Arendverkiezing:
plannen? Ideekes?"


Joeri:
"Een kroegentocht met de partybus als soort van 'teambuilding' *lacht*
Daarna is het in één volle rechte lijn richting de kiezing!
Hiervoor gaan ik en mijn show- en decorteam het beste van zichzelf geven om deze verkiezing positief af te sluiten.

Uiteraard ga ik hierover nog niets vertellen, ben je benieuwd?
Op de verkiezingsavond kom je alles te weten.
Campagne voeren blijven we natuurlijk ook doen zoals we bezig waren."



Joerie:
"Me Kiekes Op 'n Orend in '17, E Fistjen nog noeit gezing!
Vele groeten, Joeri 'Kiekes'!"



#kiekesvernorend

Met dank aan 'Kiekes ver 'n Orend'
Foto's en Filmpje: Patrick De Boeck, album? KLIK
De DRA-reportage: KLIK HIER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten